Skip to main content
Vraag

Hoe lang gaat het duren om ook te kunnen bellen met samsung horloge?

• July 23, 2026
  • 3 reacties
  • 8 Bekeken

Komt er binnenkort ook een abonnement om ook te kunnen bellen op je watch zonder je telefoon bij je te hebben . Ik vindt sim only een super provider maar ben toch van plan helaas naar een ander te gaan voor het bellen op mijn Watch8 

3 reacties

• Superster
  • July 24, 2026

Hi ​@guccigirl .

Nee, een prijsvechter als Simpel zal dit hoogstwaarschijnlijk niet leveren. Simpel biedt sim only abonnementen aan, abonnementen met simkaart. 

. Wat jij zoekt is een premium provider met een  duosim of multisim bij het bestellen van een (sim only) abonnement. (Vodafone, Odido, KPN)

Als je de mogelijkheid hebt tot overstappen met nummerbehoud zou dat zeker mijn voorkeur hebben 

• Auteur
  • Lezer
  • July 24, 2026

Ja dat had ik inderdaad begrepen vindt het jammer om weg te gaan bij simpel ik vindt het een fijne provider .Bedankt voor het reageren.

• Superster
  • July 24, 2026

Ja dat had ik inderdaad begrepen vindt het jammer om weg te gaan bij simpel ik vindt het een fijne provider .Bedankt voor het reageren.

Dan zou ik persoonlijk zeggen, kijk ook bij Odido. Dan heb je hetzelfde netwerk, (misschien) zelfs nog een betere dekking.

Welke keuze je ook maakt, kijk goed naar de dekkingskaart, postcode /locaties.