Skip to main content
Vraag

Ik ben klant bij jullie, maar ik heb een contract van twee jaar met nog ongeveer zes maanden te gaan. Ik heb een vraag voor jullie?

• November 12, 2025
  • 10 reacties
  • 155 Bekeken

Goedenavond, Ik ben klant bij jullie, maar ik heb een contract van twee jaar met nog ongeveer zes maanden te gaan. Ik heb een vraag voor jullie. (Ik ben ook klant van KPN internet <-> thuis internet.) Ik wil graag weten of jullie ook thuis internet aan jullie klanten leveren. Ik zou hier graag antwoord op willen geven. Is er een andere manier om thuis internet via jullie te krijgen? Hoe kan ik dat doen? Mijn thuis internet bij KPN loopt af en ik heb nog twee maanden te gaan, maar...! Ik wil graag klant bij jullie blijven voor meer dan alleen telefoonkaarten en thuis internet. Ik zou hier graag antwoord op willen geven. My phone number is  and also my email address is Dank jullie wel,

Met vriendelijke groet.

Met vriendelijke groeten voor jou
                                                                      12.11.2025 - Leerdam                    

10 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 13, 2025

Hoi ​@Efrayim Mihai'lovich Cogonov , 

Bedankt voor je bericht en dat je dit zo duidelijk hebt uitgelegd. Ik begrijp dat je graag naast je mobiele abonnement ook thuisinternet via ons zou willen afnemen. Simpel levert echter alleen mobiele telefonie en geen thuisinternet.

Dat betekent dat je voor thuisinternet een andere provider nodig hebt. Natuurlijk kun je je mobiele abonnement gewoon bij ons behouden, en daarnaast een aparte aanbieder kiezen voor internet thuis.

We vinden het fijn dat je graag klant bij ons wilt blijven en waarderen je vertrouwen. Als je nog vragen hebt over je mobiele abonnement of de mogelijkheden binnen Simpel, dan helpen we je daar graag verder mee.

Met vriendelijke groet, 

Raveena 

Simpel

• Superster
  • November 14, 2025

Beste ​@Raveena .

Een vriendelijk verzoek aan jou om de persoonlijke gegevens van de auteur te verwijderen uit dit topic.

Beste ​@Efrayim Mihai'lovich Cogonov  

Wees voortaan wat meer voorzichtig met het openbaar plaatsen van je persoonlijke gegevens zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. 

Wanneer je vast Internet, thuis goed bevalt van KPN en je hebt niet opgezegd dan wordt dit stilzwijgend verlengd. Hetzelfde geldt ook voor Simpel. Je hoeft/moet dus verder niks te doen. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 14, 2025

Hoi, 

Bedankt voor je bericht en je oplettendheid rondom het delen van gegevens. We willen benadrukken dat we altijd zorgvuldig omgaan met privacy en persoonlijke informatie.

In dit geval gaat het om een gebruikersnaam die zichtbaar is in het forum. Dit wordt niet beschouwd als persoonlijke of gevoelige informatie, zoals een adres, telefoonnummer of e‑mail. We letten er uiteraard goed op dat dergelijke gegevens niet openbaar worden geplaatst.

Het verzoek om de naam te verwijderen is daarom niet van toepassing, maar we waarderen je betrokkenheid en je aandacht voor dit onderwerp. Zo zorgen we er samen voor dat het forum een veilige plek blijft voor iedereen.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel

• Superster
  • November 14, 2025

@Raveena  kijk nogmaals eens naar de openingstekst. Daar heb ik het over. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 18, 2025

Hoi ​@Snowboard , 

Bedankt voor je bericht en je oplettendheid rondom het delen van gegevens. Ik heb de openingstekst nogmaals nagekeken en ik kan bevestigen dat er geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of e‑mail in staan. Het gaat enkel om jouw gebruikersnaam, en die wordt niet beschouwd als gevoelige informatie.

Je kunt erop vertrouwen dat we er altijd goed op letten dat persoonlijke gegevens niet openbaar worden geplaatst. Fijn dat jij hier ook alert op bent en zo zorgen we er samen voor dat het forum een veilige plek blijft voor iedereen.

Ik wens je een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel

• Superster
  • November 18, 2025

Hoi ​@Snowboard , 

Bedankt voor je bericht en je oplettendheid rondom het delen van gegevens. Ik heb de openingstekst nogmaals nagekeken en ik kan bevestigen dat er geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of e‑mail in staan. Het gaat enkel om jouw gebruikersnaam, en die wordt niet beschouwd als gevoelige informatie.

Hoi ​@Raveena  

Ik heb het niet over mijn gebruikersnaam maar over de persoonlijke gegevens van de auteur. 

Dit is wat ik onderin de openingstekst lees.

Dus dit verwijderen uit openingstekst en nu ook wat ik als citaat heb gekopieerd 

• Superster
  • November 21, 2025

Vreemd dit 

Hi ​@Simpel kunnen uit de openingstekst en mijn vorige reactie, de citaat, aub de persoonlijke gegevens van de auteur worden verwijderd. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 25, 2025

Hoi ​@Snowboard ,

Bedankt voor je bericht. Ik kan je bevestigen dat de persoonlijke gegevens inmiddels verwijderd zijn.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

• Superster
  • November 27, 2025

Hoi ​@Snowboard ,

Bedankt voor je bericht. Ik kan je bevestigen dat de persoonlijke gegevens inmiddels verwijderd zijn.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Hoi ​@Raveena 

Klinkklare onzin! Jammer dat je nog steeds niet hebt gezien dat in de openingstekst boven met vriendelijke groet persoonlijke gegevens staan. Email en telefoonnummer.

Succes en werk ze. 🙂

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 27, 2025

Hallo ​@Snowboard ,

Bedankt voor je oplettendheid. We hebben inmiddels de gevraagde gegevens verwijderd om de privacy van onze klanten te waarborgen.

Ik wens je een fijne dag verder en werk ze ook! 

Met vriendelijke groet,

Raveena 🙂