Ik heb een abonnement voor 7 GB, alleen op mijn telefoon (google pixel is deze limiet ‘slechts’ 6,60 GB. Wat is hiervoor de verklaring ?
Ik heb een abonnement voor 7 GB, alleen op mijn telefoon (google pixel is deze limiet ‘slechts’ 6,60 GB. Wat is hiervoor de verklaring ?
JJvanDelft schreef:
Hi
De verklaring is dat jouw abonnement bij Simpel hier los van staat. Dit heeft te maken met hoe jouw Google Pixel 8 staat ingesteld wat betreft gegevensgebruik. Het lijkt me trouwens een erg fijne telefoon, geen bloatware!
Omdat ik persoonlijk de telefoon niet ken heb ik ff gegoogled op instellen datalimiet Google pixel.
Hou wel een veilige marge aan als bescherming tegen buitenbundelkosten.
Voor Google Pixel-apparaten:
Hoi, op zich red ik het ook wel met 6,60 GB maar ik was het meest benieuwd naar de verklaring hiervoor en die heb je hiermee wel gegeven. Bedankt voor je reactie.
Het zal wel gewoon aan de laatste zin liggen.
Nee, in hoofdlijnen staat dit zo beschreven bij elke Android telefoon. Er kan wel verschil zijn in fabrikant telefoon hoe de standaard waarschuwing en limiet is ingesteld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.