Ik ben nadat ik iets op trustpilot heb gezet, benaderd ( omdat ik niet verder kwam ) of ik contact op wilde nemen met ene bryan van de klantenservice.
Echter toen ik de klantenservice belde kwam ik ook niet verder en er werd uiteindelijk opgehangen. voor alle duidelijkheid ik heb niet onfatsoenlijk gedaan !!
dus dacht dan probeer ik het via Whatsapp, nou dat is een illusie, zelfs toen ik binnen 3 minutten reageerde op hun app, kreeg ik pas na een dag de reactie : Sorry voor de late reactie, reageer met je naam geboorte datum en telefoon nr. en dit 3 dagen achtereen met dezelfde reactie. Bij de laatste app zat zelfs 3 dagen tussen met weer het zelfde bericht. hoe vaak moet ik dan reageren voordat er iemand me fatsoenlijk te woord staat ?? ook via fb heeft totaal geen zin, daar kreeg ik helemaal geen reactie..
En dat alles omdat ik een abonnement heb gekregen zonder nummer behoud waar ik btw uitdrukkelijk om had gevraagd en dus niet een nieuw nummer met ook nog eens een andere start datum dan op het verstrijken van Mn huidige contract. En ja ze zijn ook maar gelijk automatisch gaan incaseren.
Zelfs na contact en de belofte dat dit terug zou worden gestort , is dit niet gebeurd. ??
Ik vraag me af wat Simpel onder service en beloftes verstaat.
Gr René ( klant nr C922873926 )