Ik wil een smartwatch gaan kopen waarmee ik niet wil bellen, dus ik ga die functie niet gebruiken.
Ik wil de smartwatch alleen gebruiken voor mijn gezondheidsvragen onderdelen. Ik denk aan een samsung watch 4, mijn vraag is, kan ik deze watch zo gebruiken met mijn simpel abonnement?
Is er iets waar ik rekening mee moet houden of heeft het niets met mijn abonnement te maken?
Beantwoord
Kan ik een smartwatch gebruiken met mijn simpel abonnement?
Beste antwoord door Noor
Hoi
Welkom op onze Community!
De meeste recente smartwatches hebben een e-sim benodigd. Wij bieden bij Simpel geen e-simkaarten aan. Je kan eventueel een e-sim aanvragen bij T-Mobile.
Je kan in de handleiding van jouw apparaat inzien wat voor soort simkaart je benodigd hebt.
Gebruikt jouw smartwatch een normale simkaart? Dan raad ik je eigenlijk aan op zoek te gaan naar een los simkaartje die hiervoor bedoeld is.
Onze simkaarten zijn namelijk niet bedoeld voor randapparatuur en om deze reden kan ik je helaas geen garantie geven dat de simkaart zal werken hoe je dat gewend bent met jouw toestel.
Groet, Noor
Simpel
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.