Beantwoord

Kan niemand bellen, na 2 keer overgaan wordt de verbinding verbroken

  • 2 December 2023
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Ik kan niemand bellen, na 2 keer overgaan wordt de verbinding verbroken..

 

icon

Beste antwoord door r.passchier 7 December 2023, 16:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @r.passchier, welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het bellen. 

Via deze weg heb ik jammer genoeg geen zicht en of je eventueel mogelijk te maken hebt met een storing o.i.d.
Je kan op onze dekkingskaart controleren en of er mogelijk iets speelt op jouw locatie. Zie je geen bijzonderheden? Dan raad ik je aan om de simkaart even in een ander toestel te testten. 


Indien je dezelfde problemen ervaart in een ander toestel, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice om je het snelst verder te kunnen helpen. Ervaar je geen problemen in een ander toestel met de simkaart? Dan wordt het probleem veroorzaakt door een instelling of software issue op jouw toestel.

Hopelijk is het probleem zo snel mogelijk opgelost!

Ik wens je desondanks een fijne dag.

Groet, Noor
Simpel

Hey @r.passchier, welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het bellen. 

Via deze weg heb ik jammer genoeg geen zicht en of je eventueel mogelijk te maken hebt met een storing o.i.d.
Je kan op onze dekkingskaart controleren en of er mogelijk iets speelt op jouw locatie. Zie je geen bijzonderheden? Dan raad ik je aan om de simkaart even in een ander toestel te testten. 


Indien je dezelfde problemen ervaart in een ander toestel, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice om je het snelst verder te kunnen helpen. Ervaar je geen problemen in een ander toestel met de simkaart? Dan wordt het probleem veroorzaakt door een instelling of software issue op jouw toestel.

Hopelijk is het probleem zo snel mogelijk opgelost!

Ik wens je desondanks een fijne dag.

Groet, Noor
Simpel

 

ik heb de SIM kaart gewisseld met een ander toestel, daar was geen probleem. Toen weer terug gezet en toen was het probleem ook weg.

Voor nu opgelost dus,

Groet, Rene

Reputatie 1
Badge +8

Hi @r.passchier 

 

Wat fijn dat het opgelost lijkt te zijn! Soms is inderdaad het ouderwetse '’haal de stekker er even uit'’ al meteen de oplossing 😄

Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, aarzel niet om even contact op te nemen.

 

Een fijn weekend, en alvast fijne feestdagen toegewenst! 

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer