Ik kreeg gisteren een mail dat ik 40 euro kosten had gemaakt. Ik heb deze maand voor t eerst in jaren mijn abbonement omgezet. Oeps, 40 euro, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik betaal al jaren 10 euro per maand en blijf ver binnen mijn bundel. Vandaar ook de aanpassing.
Maar nu moet ik ineens 40 euro betalen bovenop de maandelijkes kosten?! WTF. Dus ik bel meteen om mijn schrik te delen met de verwachting dat er meegedacht zou worden. Helemaal niet. Ik snap er niks van. Ik heb gevraagd of ik iemand anders kon spreken, maar dit kon niet. Vervolgens gevraagd wat ik dan nog kon doen, want ik wil als een volwassen en trouwe klant in overleg met een super fijne aanbieder. Met dit contact blijkt voor mij dat het helemaal geen fijne aanbieder is en dat wil ik nog niet geloven. Er komt bij dat het onduidelijk is waar een klacht ingediend kan worden. Ik word verwezen naar het klachtenformulier, maar er staat geen formulier. Wel de optie om via messenger contact te leggen met daarbij dat je binnen 2u reactie krijgt, maar dat zijn intussen 24 uur.. Vandaar mijn bericht hier.
Het valt me zo tegen, voel me enorm teleurgesteld. En mijn vraag is, kan dit op een fijne manier opgelost worden?
Klacht
Beste antwoord door Raveena
Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat je geschrokken bent van de extra kosten van €40,- en dat je teleurgesteld bent in de manier waarop je klacht tot nu toe is behandeld. Zeker als je al jarenlang klant bent en altijd binnen je bundel blijft, is het begrijpelijk dat je deze kosten niet had verwacht en dat je had gehoopt op een meedenkende reactie.
Je geeft aan dat je onlangs je abonnement hebt aangepast, en dat dit onverwachte kosten heeft veroorzaakt. Helaas kunnen bepaalde kosten buiten de bundel ontstaan bij een wijziging, afhankelijk van het moment van verbruik en de verwerking van de nieuwe bundel. Dat had uiteraard duidelijker gecommuniceerd moeten worden.
Wat betreft je klacht: het spijt me te horen dat je via WhatsApp geen begripvolle reactie hebt ontvangen en dat je geen mogelijkheid kreeg om met iemand anders te spreken. Dat is niet hoe we met onze klanten willen omgaan, zeker niet in een situatie waarin je aangeeft dat je openstaat voor overleg en een oplossing.
Je kunt je klacht officieel indienen via het contactformulier op onze website.
We willen je graag helpen en hopen dat we alsnog tot een passende oplossing kunnen komen. Laat het gerust weten als je hulp nodig hebt bij het indienen van je klacht of als je aanvullende vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
Raveena
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.