Skip to main content

Ik ben een zeer tevreden (nieuwe) klant van Simpel, wat een goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft.
Ook de Mijn Simpel App is uitgebreid en je kunt daarin veel zelf regelen, TOP!

Toch mis ik iets wat andere prijsvechters (niet allemaal), waaronder BEN (ook onderdeel van Odido) al even aanbieden, namelijk de optie om de downloadsnelheid op het 5G netwerk te versnellen, naar 300 Mbit/s.
Volgt Simpel het voorbeeld van BEN binnenkort ook op, door er de optie 5G Extra snel (voor 1,- euro) aan het bestaande assortiment toe te voegen??

Op zich is de huidige snelheid van 150 Mbit/s snel genoeg, maar niet echt 5G waardig meer.
Dus zou het super fijn zijn, als Simpel op korte termijn de optie voor 5G Extra snel (300 Mbit/s) zou toevoegen, voor bijvoorbeeld (net zoals bij BEN) 1,- euro extra per maand.

Zou een moderator van Simpel daar een goed antwoord op willen geven, met daarbij een termijn wanneer dat eventueel beschikbaar komt voor de klanten.

Hi ​@Michel.uit.Arnhem,

Allereerst welkom op de Simpel community - de eerste stap naar verbinding met Simpel! 🤝

Wat een mooie en doordachte vraag, dank daarvoor! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Simpel en de Mijn Simpel App, dat waarderen we enorm.

Wat betreft jouw suggestie over 5G Extra snel (zoals bijvoorbeeld bij BEN): we snappen heel goed dat dit voor sommige gebruikers een aantrekkelijke uitbreiding zou zijn, zeker met het toenemende datagebruik en de mogelijkheden van 5G. Op dit moment bieden wij deze optie nog niet aan, maar we kijken continu naar manieren om onze diensten uit te breiden en te verbeteren.

We kunnen op dit moment nog geen concrete termijn geven, maar houd vooral onze website (https://www.simpel.nl/) en je persoonlijke Mijn Simpel-omgeving goed in de gaten. Nieuwe opties en wijzigingen worden daar als eerste aangekondigd.

Nogmaals dank voor het meedenken, jouw feedback nemen we zeker mee!

Groet,
Bryan

Reageer