Skip to main content
Vraag

lange overstap

  • June 22, 2026
  • 0 reacties
  • 13 Bekeken

Ik heb een mail gehad dat mijn abonnement ingaat per 16 juli. Terwijl mijn huidige abonnement bij 50+ afloopt op 26 juni. Waarom zit er een gat van 20 dagen tussen en wat moet ik nu doen?