Zitten op een camping, mijn vrouw haar telefoon wordt niet gebruikt en uitgeschakeld, doch verdwijnen er elkr dag mb. Ra ra hoe kan dat??? Ze is al over haar limiet gegaan..
Staat de telefoon uit of staan mobiele netwerken uit? Dat maakt al een groot verschil. Wordt er bijvoorbeeld overgeschakeld naar mobiel netwerk door een geavanceerde instelling bij WiFi?
De telefoon is uitgeschakeld.
Dan klopt er iets niet, erg vreemd. Verbruik wordt rechtstreeks geregistreerd op het netwerk.
Maar hoe nu te handelen?
Ik zou zeggen controle van het nummer, simkaart. Ik kan niet in de telefoon kijken maar iets klopt er niet. En beperk je tot dit topic, dat geeft meer overzicht.
Neem contact op met simpel klantenservice. Dit forum is niet goed genoeg om te helpen.
Goedemorgen
Dit klinkt als een merkwaardige situatie. Zoals
Voor een meer directe benadering kan je contact met onze klantenservice opnemen. Dan kunnen we namelijk het betreffende abonnement erbij pakken en je van verdere informatie voorzien.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.