Skip to main content

Mijn dochter heeft sinds kort een iPhone 14. Nu heeft ze geen mobiel netwerk, krijg het op geen enkele manier geregeld. Contact gehad met jullie zojuist, medewerker was pas nieuw denk ik maar  nu geeft hij aan dat we met dit abbonement geen iPhone 14 kunnen gebruiken? 
met andere woorden nu heeft ze en telefoon waar ze niet mee kan bellen of gebeld kan worden.  Hudogw simkaart zit nog in oud toestel, maar iPhone 14 heeft geen simkaart opening. ( e sim) 
zou het graag zsm opgelost willen hebben.

hoor graag snel van u hoe het in te stellen.

Hi @Brendavangerven1980 

Het probleem is dat Simpel (momenteel) geen Esim ondersteunt. Dus een dual sim telefoon met 2 x een Esim gaat bij deze provider niet werken.(Even een controle gedaan via Google, IPhone 14)

Enkele vragen ter beeldvorming. 

1. Staat het abonnement op jouw naam of van je dochter?
  2. Welke einddatum van het abonnement staat in Mijn Simpel?
  3. Is de telefoon in een winkel gekocht of online? 

Hi @Brendavangerven1980 

Jammer dat je (nog) niet reageert. Mijn vragen vormen het fundament voor de mogelijkheden die jullie kunnen hebben. Maar goed dat is jouw keuze. 

Succes ermee.

Fijne dag. 

Goedemiddag @Brendavangerven1980 

Excuses voor de late reactie, Zoals @Snowboard al aan heeft gegeven bieden wij helaas geen E-sim aan. 

Mocht je meer willen weten over je abonnement dan horen wij dit graag. Je kan dan met ons contact opnemen via https://www.simpel.nl/klantenservice/contact.

Groet Renaat

Reageer