Beantwoord

netwerk versterken

  • 25 February 2023
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Is het mogelijk dat het netwerk versterkt wordt van een mast er is bij mij weinig dekking dit lijdt vaak tot uitval van gesprekken en geen 4 g netwerk

icon

Beste antwoord door Janine 28 February 2023, 12:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Ik denk dat je dit beter kan navragen bij T-mobile. Simpel heeft als dochter geen (minder) zeggenschap over het netwerk. 

Hallo ik heb niks nodig met T Mobile het is een beetje makkelijk om het zo af te schuiven jullie zijn mijn netwerk aan bieder en betaal bij jullie je bent verantwoordelijk voor een product wat je verkoopt en jullie moeten het oplossen met T Mobile het is een tekort coming van jullie als je geen 100% netwerk bied hoef ik ook niet 100% te betalen dus doe er wat aan of bied mij een goedkoper tarief aan 

mvrg R Koops

 

Reputatie 6

Leg me eens uit wat je bedoelt met jullie. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Roelof Koops 

Welkom op onze Community!

Vervelend dat jouw bereik niet optimaal is. Als jij op langere termijn problemen ervaart wil ik je vragen contact met ons op te nemen. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn namelijk, we hebben een stappenplan dat we graag even samen met je doorlopen. Wie weet is het een Simpel probleempje ;)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

zo simpel is het niet het licht niet aan mijn telefoon  samsung s9 staat goed ingesteld het netwerk is te zwak woon hemels breed 3 km van mast het is gewoon slecht ik woon 1 mk van duitsland en ze zijn gewoon te bang voor die duitsers ik heb hier meer berijk uit duitsland als van T mobiel het is een zwak net werk heb hier goeie aan bieders om mij heen zitten dus binnen kort weg bij jullie want Simpel wil zo gemakkklijk geld verdienen  maar niet meer van mij

 

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @Roelof Koops,

Goed dat je het wat verder toelicht!

Om je probleem op te kunnen lossen is het wel van belang dat je even contact met ons opneemt. We moeten samen het een en ander doorlopen, hierbij checken we ook je dekking. Wie weet is dat namelijk het probleem wel, aangezien je zo dicht bij Duitsland woont.

We wachten op je belletje!

Fijne dag

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer