Skip to main content

Vaak gebeurt het sinds de start van mijn nieuwe abonnement dat ik geen of weinig bereik heb. Ik heb overal gekeken in instellingen van mijn telefoon, de sim kaart vervangen, opnieuw opstarten. Niets helpt. Als ik wil bellen wordt vanzelf de lijn verbroken. Kunnen jullie hier iets in betekenen.

Goedemiddag @Ronv1974,

 

Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met het abonnement.

Is het mogelijk dat je telefonisch contact met ons kan opnemen op 088-1005757?

Als dit niet mogelijk is, wat begrijpelijk zou zijn aangezien de situatie, dan zou je ook via onze socials contact op kunnen nemen.

De opties kan je terugvinden op www.simpel.nl/contact. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.  

 

Verder wens ik je nog een fijne dag toe en hoop ik dat we dit probleem snel met je op kunnen lossen!

 

Groet, Jahduar

Simpel


Reageer