Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 21 August 2022
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Goedemorgen. Ik heb zojuist een nieuw abonnement bij Simpel afgesloten. Ik ben al ruim 3 jaar klant bij Simpel en had een alleen bellen abonnement. Nu heb ik een abonnement afgesloten met internet. Kan dit met dezelfde Simkaart of krijg je automatisch een nieuwe simkaart? Kan het nergens vinden bij simpel op de site. Nieuwe klanten krijgen het thuis gestuurd maar over bestaande klanten wordt hierover niet gesproken. Wie weet het antwoord. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Snowboard 21 August 2022, 11:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Bij een nieuw abonnement krijg je een nieuw 06 nummer en een nieuwe simkaart.Ik zou je aanraden om het nieuwe te annuleren en dan kiezen voor verlenging. Je hebt 14 dagen bedenktijd. 

Bij verlengen behoudt je je simkaart en je 06 nummer.  Je kunt daarbij kiezen uit de nieuwe bundels en je hebt GEEN aansluitkosten.

Controleer je mijn simpel van je huidige abonnement. 

Het gaat hier om het verlengen. Dus met nummer behoud. Alleen wil ik dus weten of je met de oude “alleen bellen” simkaart ook met smartphone kan internetten.

Reputatie 6

Jazeker,  normaal gesproken wel. Maar een medewerker kan met jullie meekijken.  Beste is morgen even de klantenservice bellen.

Contact.

De instellingen,  APN,  moet goed ingesteld staan voor internet. APN instellen

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Tiny van der Meijden,

Goed dat je een kijkje neemt op onze Community!

Leuk dat je wil verlengen en overstapt naar een smartphone. Zoals onze Superster @Snowboard aangeeft, kan je met dezelfde simkaart ook internetten. Je geeft aan altijd een bel bundel te hebben gehad, hierbij gok ik zo dat je al een lange tijd klant bent en mogelijk nog onze oude simkaart hebt. Als je al een tijdje met die simkaart doet, denk ik dat deze wel aan vervanging toe is voor optimaal gebruik! Je kan contact met ons opnemen om een nieuwe 3-in-1-simkaart te bestellen, omdat je wellicht nog de oude variant hebt, kijken we graag even met je mee.

Fijne middag!

Groet,

Janine

Reageer