Skip to main content
Beantwoord

nieuwe telefoon

• January 20, 2026
  • 8 reacties
  • 80 Bekeken

Nou ben ik toe aan een nieuwe telefoon en nu is mijn oog gevallen op de Samsung a17 5g telefoon en nou pakken wij al heel lang abonnementen via simpel en kopen we daar ook de telefoon maar nu ben ik eens benieuwd of ze mij daar ook een mooie aanbieding voor kunnen maken.

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Bruno , 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat je graag wilt weten of we een aanbieding kunnen doen voor de Samsung A17 5G. Op dit moment verkoopt Simpel echter geen toestellen, waardoor we helaas geen aanbod of korting op telefoons kunnen doen.

Je kunt natuurlijk wél je abonnement bij ons verlengen of aanpassen, en daarnaast zelf een toestel naar keuze aanschaffen bij een winkel of webshop die de Samsung A17 5G aanbiedt.

Als je wilt dat ik met je meekijk naar de beste abonnementsopties of je huidige contract, laat het gerust weten. Ik help je graag verder.

Groet, 

Raveena 

Simpel

8 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2026

Beste ​@Bruno , 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat je graag wilt weten of we een aanbieding kunnen doen voor de Samsung A17 5G. Op dit moment verkoopt Simpel echter geen toestellen, waardoor we helaas geen aanbod of korting op telefoons kunnen doen.

Je kunt natuurlijk wél je abonnement bij ons verlengen of aanpassen, en daarnaast zelf een toestel naar keuze aanschaffen bij een winkel of webshop die de Samsung A17 5G aanbiedt.

Als je wilt dat ik met je meekijk naar de beste abonnementsopties of je huidige contract, laat het gerust weten. Ik help je graag verder.

Groet, 

Raveena 

Simpel

• Auteur
  • Starter
  • January 21, 2026

Sorry maar de telefoon staat toch op de mijn simpel site en deze twee telefoons heb ik toch ook op mijn simpel gekocht en de vorige twee ook dus leg eens uit wat ik verkeerd zie

• Auteur
  • Starter
  • January 21, 2026

Sorry zie net dat er ook een Belsimpel bestaat dus nu weet ik het ook niet meer 

• Superster
  • January 21, 2026

Sorry zie net dat er ook een Belsimpel bestaat dus nu weet ik het ook niet meer 

Belsimpel is een retailer en e-tailer, Simpel is een provider.

Belsimpel verkoopt telefoons, telefoons met abonnement en sim only.

Simpel biedt alleen sim only aan op dit moment. 

• Auteur
  • Starter
  • January 22, 2026

Had ik begrepen is wel aan elkaar gelinkt zag ik de andere telefoons had ik dus van Belsimpel 

• Superster
  • January 22, 2026

Wanneer je de andere telefoons online bij Belsimpel hebt gekocht dan was het dus op dat moment een e-tailer of e-retailer, kan allebei met ook Simpel in het aanbod. 

Tip van mij, let bij aanschaf telefoon wel altijd op de hoogte van het kredietbedrag om mogelijke problemen te voorkomen. En denk ook aan de voorwaarden  van Belsimpel. 

• Auteur
  • Starter
  • January 22, 2026

Bedankt voor de tip maar ar koop zowiezo nooit geen dure telefoon en betaal hem helemaal en doe er dan twee jaar mee en pak altijd een los goedkoop abonnement gebruik telefoon niet veel dus heb niet veel aan een duur abonnement de accu wordt toch meestal slechter na twee jaar.

Maar bedankt voor de tip

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 23, 2026

Hallo Bruno, ​@Bruno 

Dank je wel voor je bericht. Ik snap heel goed dat dit verwarrend is, zeker omdat je in het verleden toestellen hebt besteld en je nu iets anders ziet.

Het klopt dat er Simpel en Belsimpel bestaan, maar dit zijn twee verschillende bedrijven.

Simpel verkoopt alleen sim‑only abonnementen.

Belsimpel verkoopt toestellen en abonnementen van verschillende providers.

De toestellen die je eerder hebt gekocht, zijn dus via Belsimpel besteld, niet via Simpel. Daarom zie je bij ons geen telefoons staan en kunnen wij geen toestel‑aanbiedingen doen.

Je doet dus niets verkeerd en het is gewoon een lastige naamverwarring die vaker voorkomt.

Als je wilt, kijk ik graag met je mee naar je Simpel‑abonnement of mogelijke verlengopties.

Groet,
Raveena