Skip to main content
Beantwoord

opgelicht

• December 24, 2025
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Sebastiaan Mulder

Extreem verbruik laatste 2 dagen. Wordt ik door jullie opgelicht? 

Beste antwoord door Raveena

Hoi, ​@Sebastiaan Mulder 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het schrikken kan zijn als je ineens extreem verbruik ziet, zeker als je niet weet waar het vandaan komt. Dat gevoel nemen we serieus.

We willen je hier graag bij helpen en precies voor je nakijken waar dit verbruik vandaan komt. Zou je ons een persoonlijk bericht willen sturen? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken en dit samen met je uitzoeken.

Groet,

Raveena
Team Simpel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 27, 2025

Hoi, ​@Sebastiaan Mulder 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het schrikken kan zijn als je ineens extreem verbruik ziet, zeker als je niet weet waar het vandaan komt. Dat gevoel nemen we serieus.

We willen je hier graag bij helpen en precies voor je nakijken waar dit verbruik vandaan komt. Zou je ons een persoonlijk bericht willen sturen? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken en dit samen met je uitzoeken.

Groet,

Raveena
Team Simpel

Sebastiaan Mulder

?

• Superster
  • December 30, 2025

?

Hi ​@Sebastiaan Mulder 

Ik begrijp echt wel, ik lees het ook, dat de reactie van ​@Raveena wel wat vollediger mag zijn. Maar je hoeft niet perse de moderator te overtreffen. 😉

@Raveena kleine tip van mij bespreek dit aub intern. Plaats er in de reactie als moderator(s) dit standaard bij als contact mogelijkheid. 

Zou je ons een persoonlijk bericht willen sturen? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken en dit samen met je uitzoeken.

@Sebastiaan Mulder meteen ook voor jou. 

Succes! 

Beste ​@Simpel (@moderators) een verzoekje. 

Plaats aub de opvallende, tricky links bij "knowledge base". 

https://community.simpel.nl/hoe-gebruik-je-deze-community-26

->