Skip to main content
Beantwoord

opzeggen abonnement dementerende ouder

  • 17 november 2024
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Rick Boellaard

Bellen met klantenservice. Opsturen verklaring van dementie. Het helpt allemaal niet om een abonnement te beëindigen.  In augustus 2024 al mailtje gestuurd.

Beste antwoord door Chantal L.S.

Hi ​@Rick Boellaard en excuses voor de verlate reactie!

Ik kan aanraden om het betreffende 06-nummer en/of klantnummer + de verklaring aan ons door te geven via het contactformulier (https://www.simpel.nl/klantenservice/contactformulier). Op deze manier, kunnen wij je verder helpen. 

 

Groet, Chantal
Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 92 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2024

Hi ​@Rick Boellaard en excuses voor de verlate reactie!

Ik kan aanraden om het betreffende 06-nummer en/of klantnummer + de verklaring aan ons door te geven via het contactformulier (https://www.simpel.nl/klantenservice/contactformulier). Op deze manier, kunnen wij je verder helpen. 

 

Groet, Chantal
Simpel


Reageer