Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen abonnement na misbruik

  • 14 June 2024
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb een vraag.

ik heb voor iemand een telefoon gekocht en daarbij een 1 jarig abonnement bij jullie afgesloten.

deze persoon zit in een verslavingskliniek en mag sinds kort op onbegeleid verlof.

nu hoor ik dat hij de telefoon (met abonnement die IK betaal) heeft verkocht.

ik betaal nu dus voor een wildvreemde!!

ik wil dit nummer uiteraard per direct geblokkeerd hebben en wil desnoods de tm eind november doorbetalen maar ik wil niet voor een wildvreemde betalen dus kan het nummer worden geblokkeerd per direct?? 
 

3 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Hi @Claudia1972,

 

Ik kan me voorstellen dat je niet zou willen betalen, voor een abonnement, dat nu niet meer gebruikt wordt.

Indien je toegang hebt tot het Mijn Simpel account, dan raad ik je aan om de simkaart via deze weg, direct te blokkeren.

Met betrekking tot het betalen, zou ik je willen vragen om mij een privé-bericht te sturen met het 06-nummer en ter verificatie jouw achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer.

Dan kunnen we even alle opties nagaan.

 

Groet, Jahduar

Simpel

Reputatie 6

Hi @Jahduar 

Ik zou vanwege de jou ook bekend zijnde privacy redenen het 06 nummer uit de openingstekst halen.

@Claudia1972 mijn advies is om voortaan voorzichtig te zijn met je gegevens.

Jahduar vraagt daarom om een PM wat niemand anders mag lezen als klant of onbekende. 

Reputatie 1
Badge +3

Hi @Snowboard,

 

Bedankt voor je alertheid!

 

Groet, Jahduar

Simpel

Reageer