Heb net een contactformulier ingestuurd en een document met toelichting toegevoegd. Maar ik kreeg terug dat het max. 5 dagen kan duren. Ik heb net een brief met een incassobureau dreigement gekregen.
Ik heb het overlijden van mijn zoon 10-12-2024 doorgegeven. Er is van alles fout gegaan en de supportdesk medewerker kan me niet helpen.
Ik kan het met een paar minuten uitleggen, maar het heeft me al zoveel tijd en energie gekost (die kan ik in deze tijd wel ergens anders voor gebruiken).
Hopelijk word ik snel gehoord, ik wil dit snel achter me laten.
Groet,
Arjan
Beantwoord
Overlijden zoon doorgegeven, zoek dringend contact met Simpel
Beste antwoord door Chantal L.S.
Beste
Op basis van de gegevens, heb ik het betreffende abonnement gevonden in het systeem en het ingevulde contactformulier gevonden.
Ik heb gelijk alles in gang gezet om dit voor je op te lossen en ik verwijs je dan ook graag naar de e-mail die ik naar je heb gestuurd.
Mocht je de e-mail niet ontvangen hebben, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met daarin je contactgegevens, zodat ik contact met je kan opnemen.
Nog heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.
Groet, Chantal
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.