Skip to main content
Beantwoord

Overlijden zoon doorgegeven, zoek dringend contact met Simpel

  • 28 January 2025
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Heb net een contactformulier ingestuurd en een document met toelichting toegevoegd. Maar ik kreeg terug dat het max. 5 dagen kan duren. Ik heb net een brief met een incassobureau dreigement gekregen.
Ik heb het overlijden van mijn zoon 10-12-2024 doorgegeven. Er is van alles fout gegaan en de supportdesk medewerker kan me niet helpen.
Ik kan het met een paar minuten uitleggen, maar het heeft me al zoveel tijd en energie gekost (die kan ik in deze tijd wel ergens anders voor gebruiken).
Hopelijk word ik snel gehoord, ik wil dit snel achter me laten.

Groet,
Arjan

Beste antwoord door Chantal L.S.

Beste ​@Alpinopet en gecondoleerd met het verlies van je zoon. 

Op basis van de gegevens, heb ik het betreffende abonnement gevonden in het systeem en het ingevulde contactformulier gevonden. 

Ik heb gelijk alles in gang gezet om dit voor je op te lossen en ik verwijs je dan ook graag naar de e-mail die ik naar je heb gestuurd.

Mocht je de e-mail niet ontvangen hebben, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met daarin je contactgegevens, zodat ik contact met je kan opnemen.

 

Nog heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.

Groet, Chantal
Simpel

Bekijk origineel

  • Superster
  • 29 januari 2025

Beste ​@Alpinopet  

Arjan, gecondoleerd met het verlies van jullie zoon. Heel veel sterkte gewenst voor u en uw naasten.  

@Simpel graag jullie inzet voor de topicstarter. Bij voorkeur via een privébericht dit samen goed en in korte tijd af te handelen.

Een medewerker, een moderator zal contact met je opnemen Arjan en vragen via een privébericht de gegevens door te geven. 


Forum|alt.badge.img+6

Beste ​@Alpinopet en gecondoleerd met het verlies van je zoon. 

Op basis van de gegevens, heb ik het betreffende abonnement gevonden in het systeem en het ingevulde contactformulier gevonden. 

Ik heb gelijk alles in gang gezet om dit voor je op te lossen en ik verwijs je dan ook graag naar de e-mail die ik naar je heb gestuurd.

Mocht je de e-mail niet ontvangen hebben, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met daarin je contactgegevens, zodat ik contact met je kan opnemen.

 

Nog heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.

Groet, Chantal
Simpel


Beste Chantal,

Ik heb je email ontvangen en ik heb de gevraagde actie van mijn kant uitgevoerd en een mail terug gestuurd.
Bedankt voor de snelle en adequate reactie, die wordt zeer gewaardeerd!

Groet,
​​​​​​​Arjan


Reageer