Beantwoord

Probleem met bellen/ gebeld worden

  • 1 February 2024
  • 8 reacties
  • 246 Bekeken

niet kunnen bellen of gebeld worden, dit js al even aan de gang. zo valt ook steeds de verbinding met de klantenservice weg!!!

icon

Beste antwoord door Snowboard 2 February 2024, 12:22

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Patrick Petju 

 

Welkom op onze community!

 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met bellen! Het is handig om te checken of je simkaart goed in je telefoon geplaatst is en of je de Simpel simkaart gebruikt. Na deze check is het ook raadzaam om je telefoon even uit te schakelen en weer aan te zetten zodat je opnieuw bij het netwerk wordt aangemeld. Je kan via het Mijn Simpel account van je abonnement, voor de zekerheid, ook nog even controleren of je simkaart daadwerkelijk geactiveerd is, dit kan je doen in het tabblad ‘sim & instellingen’. Daarnaast is het belangrijk om na te gaan of de problemen zijn ontstaan sinds je een nieuwe telefoon in gebruik bent gaan nemen, zo ja dan kan het namelijk ook met de instellingen van de telefoon te maken hebben.

Indien de verbindingsproblemen blijven bestaan dan raad ik je aan om na deze checks contact met ons op te nemen.

Een fijne dag verder! 

 

Groet, Damien
Simpel

Ik weet niet maar als jullie een verandering doen, je de klanten ook eens op de hoogte stelt ipv niet.

Ben al een hele tijd bezig hiervoor en nogsteeds waardeloos bereik waardoor ik nu nauwelijk weg kan!!!!!

Vandaar ik niet lang meer wacht tot het opgelost is en anders hoe dan ook kwa contract opstap!!!

Want alles is meer dan dubbel gecheckt behalve de ineens nieuwe simkaart, die doe ik nog en meer niet!!!

Meer mensen hier last van in de wijk vandaar en klaarmee. 

 

Gr Patrick 

Reputatie 6

Hi @Patrick Petju 

Erg vervelend deze situatie!

Een vraagje.

Wanneer je op de Dekkingskaart - Werkzaamheden kaart kijkt wat zie je dan precies op jullie locatie?

Paar dagen geleden zagen ze al wat problemen bij de klanteservice,  maar hoe of wat kon ik er niet uithalen omdat de verbinding steeds weg viel.

Reputatie 6

Maar zie je zelf iets op de kaart? Een beetje een grijs gebied of bij benadering wat er op lijkt?

 

Nee geen verandering, en nee ligt ook zeker niet aan mijn telefoon. Hebben er meer last van vandaar .

Reputatie 6

Daarom vroeg ik ook naar de dekkingskaart/storingskaart. Thanks voor de reacties terug.

Nu net de nieuwe sim erin gedaan, opnieuw opgestart en nog niks wat ik eigenlijk al had verwacht…

Dus bij deze 

Reageer