Skip to main content
Antwoord

puk2

  • May 23, 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe kom ik achter wat mijn puk2 is ik heb verkeerde code ingevoerd nu vraagt hij pukcode maar ik doe goede code in maar herkend hem niet

 

 

Beste antwoord door R.V

Goedemorgen ​@DvanBorren,

Welkom op onze community! 😊

Vanwege de AVG (privacywetgeving) mogen wij de PUK-code niet zomaar verstrekken, maar we helpen je natuurlijk graag verder!

🔍 Waar vind je de PUK-code?

  • Op de pas waarin je simkaart geleverd is.

  • Of via jouw Mijn Simpel-pagina: log in op mijn.simpel.nl
    → Ga naar ‘Sim en instellingen’, daar zie je de code staan.

📱 Na het invoeren van de PUK-code:
Je toestel zal je vragen een nieuwe pincode in te voeren en te bevestigen. Daarna heb je weer volledige toegang tot je telefoon.

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 - 100 5757. We helpen je graag verder!

 

Groet, Renaat

Simpel

 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 26, 2025

Goedemorgen ​@DvanBorren,

Welkom op onze community! 😊

Vanwege de AVG (privacywetgeving) mogen wij de PUK-code niet zomaar verstrekken, maar we helpen je natuurlijk graag verder!

🔍 Waar vind je de PUK-code?

  • Op de pas waarin je simkaart geleverd is.

  • Of via jouw Mijn Simpel-pagina: log in op mijn.simpel.nl
    → Ga naar ‘Sim en instellingen’, daar zie je de code staan.

📱 Na het invoeren van de PUK-code:
Je toestel zal je vragen een nieuwe pincode in te voeren en te bevestigen. Daarna heb je weer volledige toegang tot je telefoon.

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 - 100 5757. We helpen je graag verder!

 

Groet, Renaat

Simpel