Skip to main content
Antwoord

Samsung smart watch LTE: Activatiecode/QR code nodig

• November 3, 2023
  • 3 reacties
  • 1414 Bekeken

Goedemiddag!

Ik heb een samsung galaxy 6 smart watch met LTE functie. Wanneer ik mijn simpel wil koppelen (zodat ik ook via mijn smartwatch kan bellen), vraagt de telefoon om een activatiecode en/of QR code. Waar kan ik deze vinden?

Als voorbeeld voor de activatiecode staat er: LPA:1$operator.com$ABCDE 12345 https://operator-sm-dp.com.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Raveena

Goedemiddag, 

Dank je wel voor je vraag en sorry voor de verwarring. Om het duidelijk te maken: Simpel biedt momenteel geen ondersteuning voor eSIM op smartwatches. We bieden alleen eSIM aan voor mobiele telefoons en apparaten die daarvoor geschikt zijn.

Hoewel we geen smartwatches aanbieden, kan het zijn dat sommige smartwatches wel eSIM ondersteunen, maar dan moet je via de fabrikant van de smartwatch of je leverancier navragen of en hoe je een eSIM kunt instellen.

Dank je wel voor je vraag en sorry voor de verwarring. Om het duidelijk te maken: Simpel biedt momenteel geen ondersteuning voor eSIM op smartwatches. We bieden alleen eSIM aan voor mobiele telefoons en apparaten die daarvoor geschikt zijn.

Hoewel we geen smartwatches aanbieden, kan het zijn dat sommige smartwatches wel eSIM ondersteunen, maar dan moet je via de fabrikant van de smartwatch of je leverancier navragen of en hoe je een eSIM kunt instellen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel

3 reacties

Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 6, 2023

Hey @LStam004 

Welkom op onze Community!

Door de link in je bericht, werd je bericht als spam gezien, sorry voor het wachten. Dit gaat om een ESIM QR-code. Dit bieden wij niet aan. Je kan eventueel een los abonnement nemen via Odido of Ben bijvoorbeeld. Zij bieden dit wel.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Clarinus
  • Lezer
  • July 31, 2025

Hallo,
De vraag werd een jaar geleden slechts half beantwoord, namelijk over de QR-code.
Op de site van Simpel wordt onder de e-sim FAQ gezegd dat een e-sim standalone op een smartwatch wel kan en dat je dat bij je smartwatchleverancier moet navragen.
Wat betreft de Samsung smartwatch nogmaals de vraag of het middels een QR-code nu wel kan?
En anders of er een activatiecode is die je kunt invoeren?
Alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 5, 2025

Goedemiddag, 

Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel