Skip to main content

Mijn vriendin uit Japan is recent bij mij komen wonen in Nederland en nu heeft ze natuurlijk een nederlands telefoonnummer nodig! :)

Ze is geinteresseerd in een Sim Only abbonement bij Simpel maar wanneer we het abbonement proberen af te sluiten wordt er gevraagd om een ‘contact telefoonnummer’. Wanneer wij daar haar japanse nummer invoeren ( +81 ) geeft de pagina van Simpel aan dat telefoonnummer niet correct is. 

• nu is mijn vraag: hoe kunnen wij dit op de juiste manier aanpakken? 

heeft ze een nederlands nummer nodig voordat ze een abbonement kan afsluiten? Wat bij mij  dande vraag op roept: hoe krijgt ze dat nummer als ze geen abbonement kan afsluiten? 🙂 soort kip of het ei verhaal. 🐔🥚

of maak ik het misschien gewoon te complex en kan ik daar mijn eigen nederlandse nummer gewoon invoeren en daarmee is het probleem opgelost. 

groetjes

Goedemiddag ​@Joppe De Graaf 

Allereerst welkom op onze community!

Leuk om te lezen dat je vriendin een abonnement bij ons gaat afsluiten. Omdat je nog geen bestaand nummer hebt, kan je een fictief nummer als contactnummer doorgeven. Denk aan (0600000000). Je kan het contactnummer ook als ‘noodnummer’ zien. Als wij de klant niet kunnen bereiken op het eigen nummer, zullen wij vervolgens het noodnummer proberen. 

Mocht je nog vragen hebben dan kan dit op verschillende manieren, https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

Succes met bestellen! 

Groet Renaat

Reageer