In zeer korte tijd ontzettend veel mb’s verbruikt dat is niets nieuws als ik de verhalen van de community zo lees. Echter de reactie van Simpel is wel heel bijzonder! Duidelijk een geval van Spookverbruik, maar I.v.m. Privacy kan de klantenservice niet zeggen waar dit aan verbruikt is. Hoezo privacy: ik ben toch de klant en het betreft mijzelf? Voor € 4.50 mb’s bijgekocht en men was heel snel met de € 50 euro coulance vergoeding op de rekening. Alle mogelijke verbruikers uitgezet en de teller op de telefoon op 0 gezet. Verbruik volgens Simpel bleef vrij hoog en het verbruik was volgens mijn telefoon normaal. Waar blijven die mb’s dan? Ik heb normaal gesproken ruim voldoende aan mijn bundel! Ik moest met de klantenservice bellen als ik mijn factuur had ontvangen met de € 50 euro extra verbruik, dan zou dit gecrediteerd worden. Per abuis was ik kennelijk 2 dagen te vroeg met bellen en konden ze niets voor me doen. Nu vandaag weer gebeld en als verassing was de vergoeding nog maar €45.00 en ik was te laat met bellen, dat had 2 dagen geleden moeten gebeuren. Nu was het pas mogelijk volgende maand dat te corrigeren! Wat gaat hier mis? De ene collega zegt dit en collega 3 heeft weer een ander verhaal. En dat voor een verbruik wat totaal niet inzichtelijk gemaakt kan worden…. Hoe gaat Simpel dit oplossen? Volgende maand weer bellen en weer een ander verhaal krijgen? Ik vrees dat ik dan te horen krijg dat ik te laat ben en ze helaas niets voor me kunnen doen. Slechte service! De kosten van een bundel bellen en internet mogen dan laag zijn: op deze manier wordt het nog een duur abonnement!
Beste antwoord door Noor
Bekijk origineel