Skip to main content
Antwoord

Sprookjesachtige deals

• November 30, 2025
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Beste Simpel

ik krijg zojuist een geweldige aanbieding om voor 2 jaar mijn abonnement te verlengen:

40 GB voor €11 en 3 mnd gratis; totaal € 231!

Echter een nieuwe klant krijgt dit aanbod

40 GB voor €2,50; na 12 mnd €11; totaal € 162!

Als loyale en vaste klant betaal ik dus € 69 meer voor hetzelfde abonnement. Waarom word ik niet beloond als vaste klant met dezelfde voordelen? Exact hetzelfde geldt voor mijn gezin, wij hebben voor 4 personen een Simpel abonnement. Wilt u liever dan wij overstappen en over twee jaar weer nieuwe klant worden bij Simpel?

Beste antwoord door Raveena

Hoi, ​@IngridEM 

Bedankt voor je bericht en dat je jouw ervaring met ons deelt. Ik begrijp heel goed dat het frustrerend kan zijn om te zien dat nieuwe klanten een lagere prijs betalen dan bestaande klanten. Zeker omdat je al langere tijd loyaal bent en zelfs met je hele gezin meerdere abonnementen bij ons hebt.

De aanbiedingen die je ziet voor nieuwe klanten zijn tijdelijke acties om hen kennis te laten maken met onze diensten. Voor bestaande klanten kijken we altijd naar mogelijkheden om ook voordeel te bieden, bijvoorbeeld via verlengingsacties of extra bundels.

We willen dit graag persoonlijk met je doornemen, zodat we samen kunnen bekijken welke opties er voor jou en je gezin beschikbaar zijn. Het is het beste om hiervoor telefonisch contact op te nemen, zodat we je direct kunnen doorverbinden met de juiste afdeling en samen een passende oplossing kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel

5 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2025

Hoi, ​@IngridEM 

Bedankt voor je bericht en dat je jouw ervaring met ons deelt. Ik begrijp heel goed dat het frustrerend kan zijn om te zien dat nieuwe klanten een lagere prijs betalen dan bestaande klanten. Zeker omdat je al langere tijd loyaal bent en zelfs met je hele gezin meerdere abonnementen bij ons hebt.

De aanbiedingen die je ziet voor nieuwe klanten zijn tijdelijke acties om hen kennis te laten maken met onze diensten. Voor bestaande klanten kijken we altijd naar mogelijkheden om ook voordeel te bieden, bijvoorbeeld via verlengingsacties of extra bundels.

We willen dit graag persoonlijk met je doornemen, zodat we samen kunnen bekijken welke opties er voor jou en je gezin beschikbaar zijn. Het is het beste om hiervoor telefonisch contact op te nemen, zodat we je direct kunnen doorverbinden met de juiste afdeling en samen een passende oplossing kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel

Ik heb precies het zelfde probleem. Andere providers bieden nog veel goedkope aan.

verder is het onmogelijk om überhaupt maar contact te maken. Er is nergens een werkend mailadres te vinden en dat voor een communicatie bedrijf. Wie weet er een?

anders maar eens overstappen, hoewel ik denk dat daar de zelfde problemen zijn.

• Auteur
  • Lezer
  • December 4, 2025

Klopt hoor. Ik vind ook dat Simpel met mij contact op moet nemen in plaats van andersom. Ik voel me een beetje afgescheept en niet gewaardeerd als vaste klant. 
Ik denk dat wij (gezin met 4 Simpel abonnementen)  eens rond gaan kijken bij andere providers. 

Ben al 9 jaar klant....

En Elk jaar zelfde liedje standaard 2 maanden gratis met verlengen... 

Dan gaan mensen ergens kijken waar het goedkoper is ...

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 5, 2025

Beste ​@Martincornelisse,

Wat fijn dat je al zo lang klant bij ons bent en dat waarderen we echt enorm. Ik snap heel goed dat je na al die jaren graag iets meer wilt dan alleen de standaardactie bij verlenging.

Voor een beter en persoonlijk aanbod nodig ik je uit om ons even te bellen. Dan kunnen we samen kijken naar wat voor jou het beste past en zorgen dat je een voorstel krijgt waar je echt blij van wordt.

Je kunt ons bereiken via Telefoonnummer . We nemen graag de tijd om dit samen met jou door te nemen.

Ik wens je een fijne dag verder

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel