Skip to main content

Mijn abonnement loopt tot 2024, kan ik evengoed gebruik maken van de nieuwe aanbieding van 14000Gb en gratis bellen voor € 10,- . Of kan dat tussentijds niet veranderd worden

Tussentijds van aanbod veranderen kan niet, je kunt weer van een nieuw aanbod gebruik maken 6 maanden voor je contract eindigt. 


Hoi @Van Rich Schroeder,

Leuk om te lezen dat je gebruik wilt maken van onze huidige acties. 
 

Als bestaande klant kan je ook gebruik maken van de huidige actie maar alleen wanneer je in jouw verlengingsperiode zit (6 maanden voor jouw huidige einddatum). Je kan via Mijn Simpel controleren of je hiervoor in aanmerking komt onder het kopje 'Abonnement' > 'Bekijk aanbod'.  

Zie je de actie niet staan op deze pagina? Dan houdt dat in dat je nog niet bij ons kan verlengen. Je kan jouw bundel eventueel wijzigen met de beschikbare bundels die onder het kopje 'Bundel wijzigen' staan. Uiteraard ontvang je een bericht van ons wanneer je in aanmerking komt.

Groetjes, Noor
Simpel


Reageer