Skip to main content
Goedemiddag,
 
Ik heb zojuist twee bestellingen bij jullie gedaan en daarbij ook een account aangemaakt.
 
Ordernummer sxxxxxx035
Ordernummer sxxxxxx176
 
De eerste bestelling zie ik in mijn account staan (Account: accountnaam), de tweede bestelling echter niet, waardoor ik dit abonnement nog niet kan inzien en beheren. 
 
Kunnen jullie deze aub aan mijn account toevoegen?
 
Bij voorbaat dank en mvg,
Jeroen Ronda

Goedemiddag ​@JeroenRonda en welkom bij Simpel! 

Bij Simpel heeft elk abonnement, zijn eigen Simpel account en dan ook zijn eigen gebruikersnaam + wachtwoord. Het is niet mogelijk om één account, voor twee Simpel abonnementen te gebruiken.

Wel is het mogelijk om de Simpel accounts aan elkaar te koppelen, zodat je maar in één account hoeft in te loggen en dan kan je schakelen tussen de twee accounts. 

 

Bij het abonnement met ordernummer sxxxxxx035 zie ik inderdaad terug dat je een Simpel account had aangemaakt, alleen bij het andere abonnement nog niet.

Zojuist heb ik je een uitnodiging gestuurd via de e-mail, om een account aan te maken voor het tweede abonnement. Via het account kan je uiteraard ook gelijk de simkaart activeren, zodat je gebruik kan maken van het abonnement.

 

Fijne middag verder gewenst!

 

Groet, Chantal
Simpel

 


Reageer