Skip to main content
Antwoord

Vergoeding recente storing

  • August 7, 2025
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Odido gebruikers krijgen vergoeding voor de laatst landelijke storing. Simpel valt onder Odido, krijgen wij dan ook vergoeding?

Beste antwoord door Sevn

Hoi ​@Phoebe271,

Allereerst welkom op de Simpel community: de eerste stap naar verbinding met Simpel! 🤝

Goed dat je dit aankaart. Bij landelijke storingen kan er in sommige gevallen een vergoeding worden toegekend, afhankelijk van de duur en impact van de storing. Voor Simpel-klanten wordt dit per situatie beoordeeld. Als er compensatie van toepassing is, wordt dit automatisch verwerkt op de factuur en zichtbaar in Mijn Simpel.

Mocht je zelf zijn getroffen door de storing op 28 juli, dan kan het dus zijn dat er automatisch een kleine vergoeding volgt.

Als je wilt dat ik dit liever in jouw abonnement voor je nakijk, stuur mij dan even een privébericht via Community en vermeld dan even jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. 
 
Groet,
Sevn

1 reactie

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 8, 2025

Hoi ​@Phoebe271,

Allereerst welkom op de Simpel community: de eerste stap naar verbinding met Simpel! 🤝

Goed dat je dit aankaart. Bij landelijke storingen kan er in sommige gevallen een vergoeding worden toegekend, afhankelijk van de duur en impact van de storing. Voor Simpel-klanten wordt dit per situatie beoordeeld. Als er compensatie van toepassing is, wordt dit automatisch verwerkt op de factuur en zichtbaar in Mijn Simpel.

Mocht je zelf zijn getroffen door de storing op 28 juli, dan kan het dus zijn dat er automatisch een kleine vergoeding volgt.

Als je wilt dat ik dit liever in jouw abonnement voor je nakijk, stuur mij dan even een privébericht via Community en vermeld dan even jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. 
 
Groet,
Sevn