Skip to main content
Beantwoord

verlengen

• January 20, 2026
  • 8 reacties
  • 67 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn abonnement loopt nog tot en met april. Dan zijn de 2 jaar voorbij. Als ik nu verleng wanneer gaat het nieuwe abonnement dan in?

Gaat het dan in mei 2026 in? 

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Nijntje2013 , 

Dank je wel voor je vraag. Je huidige abonnement loopt inderdaad tot en met april. Wanneer je nu al verlengt, gaat je nieuwe abonnement pas in zodra je huidige contract afloopt. Dat betekent dat je verlenging automatisch aansluit op je huidige einddatum.

In jouw geval zou het nieuwe abonnement dus vanaf mei 2026 ingaan. Je betaalt tot die tijd gewoon je huidige tarief en de nieuwe voorwaarden starten pas op de nieuwe ingangsdatum.

Als je nog vragen hebt of iets wilt aanpassen, laat het gerust weten. Ik help je graag verder.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel

8 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2026

Beste ​@Nijntje2013 , 

Dank je wel voor je vraag. Je huidige abonnement loopt inderdaad tot en met april. Wanneer je nu al verlengt, gaat je nieuwe abonnement pas in zodra je huidige contract afloopt. Dat betekent dat je verlenging automatisch aansluit op je huidige einddatum.

In jouw geval zou het nieuwe abonnement dus vanaf mei 2026 ingaan. Je betaalt tot die tijd gewoon je huidige tarief en de nieuwe voorwaarden starten pas op de nieuwe ingangsdatum.

Als je nog vragen hebt of iets wilt aanpassen, laat het gerust weten. Ik help je graag verder.

Groet, 

Raveena 

Simpel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Beginner
  • January 21, 2026

Ik heb dus net verlengd en het gaat al in februari 2026 in! Dus niet pas miv mei 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 22, 2026

Hoi! Dank je wel voor je bericht. ​@Nijntje2013 

Dat klinkt alsof er iets niet helemaal klopt met de ingangsdatum van je verlenging. Normaal gesproken gaat een nieuw abonnement pas in zodra je huidige contract afloopt, dus het is goed dat je dit aangeeft.

Wil je ons een privébericht sturen met je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum? Dan kijk ik meteen met je mee wat er precies is ingesteld en zorgen we dat het klopt.

Ik help je graag verder.

Groet, 

Raveena 

Simpel 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Beginner
  • January 22, 2026

hoe stuur ik je een privebericht? ik heb hierover gebeld en er werd gezegd dat als ik verlengde zou het de eerstvolgende maand ingaan!

ik gaf aan dat ik dit heel onduidelijk vond en dat community iets heel anders werd aangegeven.

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 22, 2026

Beste ​@Nijntje2013 

Hoi! Dank je wel voor je bericht.

Ik begrijp dat dit verwarrend is, zeker als je telefonisch iets anders hebt gehoord dan wat er in de community staat. Een verlenging gaat normaal gesproken pas in zodra je huidige contract afloopt. Goed dat je dit aangeeft, dat kijken we graag voor je na.

Je gaf aan dat je geen privébericht kunt sturen. Dat kan via onze officiële kanalen:

Facebook: Facebook

X (Twitter):Twitter

WhatsApp: Contact

Via één van deze kanalen kun je ons veilig een privébericht sturen, zodat we met je mee kunnen kijken naar de ingangsdatum van je verlenging.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt en ik help je graag verder.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet,
Raveena
Simpel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Beginner
  • January 22, 2026

hoi raveena,

als het goed is heb je 2 priveberichten ontvangen

• Superster
  • January 22, 2026

Misschien maken jullie het te ingewikkeld ​@Raveena ?

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 23, 2026

Hallo ​@Nijntje2013 , 

Bedankt voor het sturen van je bericht. Er wordt zo snel mogelijk op gereageerd.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel