Beantwoord

Voicemail

  • 27 August 2023
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

T zijn zoveel vragen dat ik niet eens een titel heb die passend is

 

ik heb vd week de voicemail van mijn dochter ingesproken. Niet actief, de telefoon legde naast mij neer tussen schakel en bijrijdersstoel maar vergat hem uit te drukken. Daar kwam ik na 2,5 minuten achter maar was toen met mijzelf ingesprek ( I now rare kronkel, maar zo probeer ik zaken op een rijtje te krijgen) en waar t omgaat is iets wat er allemaal speelt in ons gezin en neem van mij aan dat is heftig en niet geschikt/ bestemd voor haar en haar moeder ( die beheerd Schermtijd)

ze heeft voicemail niet geactiveerd dus ze kan (nog) niks beluisteren. Vraag 1:

Als ze nu alles activeert kan ze dan alle nog niet beluisterde berichten terug luisteren 

want hoelang blijft een onbeluistert bericht actief/ terug te luisteren?

als dat bericht word gearchiveerd / weg valt hoe lang kan je t dan terug halen 

mijn vrouw beheerd haar Schermtijd. Kan zij ook voicemailberichten terugluisteren op deze manier

 

is t een goed idee om haar voicemail zelf te activeren en te achterhalen of “gesprek” met mijzelf proberen terug te luisteren en daarna meteen te verwijderen ( ik heb alle gegevens maar zoals gezegd beheerd mijn vrouw Schermtijd)

Ik hoop op reacties waar ik wat mee kan en dat t allemaal dom en vaag is snap ik

 

 

icon

Beste antwoord door Damien 28 August 2023, 12:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @RvBeers 

 

Welkom op onze community! 

 

Goed dat je dit allemaal even navraagt, en begrijpelijk dat je het wil verwijderen :) Ik beantwoord alles even op volgorde.

 

Als ze nu alles activeert kan ze dan alle nog niet beluisterde berichten terug luisteren 

A: Als Voicemail op Mijn Simpel staat uitgeschakeld, kan je geen voicemailbericht inspreken, en kunnen deze dus ook nooit bij haar aankomen. Mocht je de mogelijkheid hebben om iets in te spreken bij haar, betekend het dus dat haar voicemail al is ingesteld. Daardoor kan ze het bericht op ieder moment beluidsteren na dat je het hebt ingesproken.

 

Want hoelang blijft een onbeluistert bericht actief/ terug te luisteren?

A: Een ingesproken bericht blijft 10 dagen beluisterbaar, daarna wordt het automatisch verwijderd.

 

Als dat bericht word gearchiveerd / weg valt hoe lang kan je t dan terug halen 

A: Als een bericht wordt opgeslagen blijft deze 3 dagen bewaard in de voicemail box.

 

Mijn vrouw beheerd haar Schermtijd. Kan zij ook voicemailberichten terugluisteren op deze manier

A: Via een andere telefoon is het niet mogelijk een Voicemail te beluisteren. Je kan alleen de voicemail van je dochter beluisteren via de telefoon waar de simkaart in zit.

 

Om de voicemail makkelijk te verwijderen, kan je via haar Mijn Simpel pagina de Voicemail uit zetten, en daarna weer aanzetten. De voicemail is dan gereset, en alle berichten worden verwijderd. 

 

Alvast succes, en een fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

 

Reageer