Vraag

Voicemailbox vol - Buitenland

  • 9 October 2023
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Goedendag,

 

Ik heb voicemail ingesteld en na paar berichten is die vol. Ik zit in het buitenland en mensen die mij bellen geven aan dat mijn telefoon het niet doet. Die staat inderdaad uit, maar zou naar voicemail moeten gaan.

 

Nu kan ik ook niet met hem nummer bellen die op jullie site staat voor voicemail in buitenland. Dus kan ze ook niet verwijderen.

 

Graag hoor ik van jullie wat hiermee te doen


3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Anja Postma

Wat vervelend dat het niet werkt je Voicemailbox te legen.

Voicemail is een lastig puntje vanuit het buitenland. Uit veiligheid kan je niet zonder voicemailpincode bij je berichten vanuit het buitenland. Als je dit niet hebt ingesteld zal je eerst in Nederland moeten verbinden om dit aan te passen. 

Heb je wel een pincode ingesteld? Dan kan je bellen via +31 6 24 00 1231 of +31 6 24 00 1233 om in de mailbox te komen.

Het max. aantal berichten per voicemailbox is 15 berichten (nieuwe + beluisterde + opgeslagen berichten) Een bericht wordt 10 dagen bewaard, dus ze zouden zelf ruimte moeten maken voor nieuwe berichten. 

Kan je aangeven of het gelukt is met het bellen naar de Voicemail?

Groetjes,

Janine

Simpel

Goedendag,

 

Pincode is wel ingesteld maar als ik de nummers bel verbreekt die meteen verbinding.

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Anja Postma

Vervelend om te lezen dat het nog niet helemaal lukt. 

Ik raad je in dit geval even aan om contact met ons op te nemen zodat wij een aantal stappen met je kunnen doorlopen en jouw abonnement kunnen controleren. 

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost! 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer