Skip to main content

Hoe kan het zijn dat ik in november mijn abonnement voor de 2e keer voor 2 jaar verleng en nu, in december, nieuwe klanten meer GB's krjgen voor minder geld. Kan iemand dit uitleggen?

Goedemiddag ​@Rob_F 

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. 

Balen dat je deze actie net bent misgelopen. Onze acties en bundels zijn reeds gewijzigd. Klanten die mogen verlengen of een nieuw abonnement afsluiten, kunnen gebruik maken van het actietarief. 

Zodra je bij Simpel een abonnement afsluit, ga je akkoord met het volgende:

- Een contract van één of twee jaar.

- Je kiest voor een op dat moment huidige actiebundel, voor de contractperiode van één of twee jaar. Je gaat er dus mee akkoord dat je deze bundels hebt voor de looptijd van je contract.

- Je gaat akkoord met de voorwaarden, dat je pas een halfjaar voordat je contract afloopt, opnieuw een actie mag kiezen.

- In de voorwaarden staat dat je de bundels maandelijks kan wijzigen, naar de op dat moment geldende bundeltarieven.

Simpel biedt elk jaar verschillende acties aan, waarbij het kan zijn dat je eigen bundels voordeliger zijn of juist het tegenovergestelde. Om het eerlijk te houden voor elke klant, is het niet mogelijk om vroegtijdig te verlengen. We houden ons netjes aan het contract, waarmee je akkoord bent gegaan.

Op basis hiervan, is het nog niet mogelijk om je abonnement te verlengen. Je kan ervoor kiezen om het abonnement te verlengen met een 1-jarig contract, zodra je mag verlengen. Op deze manier mag je na 6 maanden alweer opnieuw gebruik kan maken van een nieuwe actie in plaats van pas na anderhalf jaar. 

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag, alle contactmanieren kan je terugvinden op https://www.simpel.nl/klantenservice/contact.

Groet, Renaat

Hoe kan het zijn dat ik in november mijn abonnement voor de 2e keer voor 2 jaar verleng en nu, in december, nieuwe klanten meer GB's krjgen voor minder geld. Kan iemand dit uitleggen?

Hi ​@Rob_F 

Dit zijn actie's, lokkertjes voor nieuwe klanten. 

Reageer