Beantwoord

Waarom moet ik voor mijn SIM betalen?

  • 14 July 2023
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Ik ben ben heel lang geleden (ik denk dat Simpel net begon) gebruiker van Simpel. Ik was toen afkomstig van een andere provider en ben overgestapt. Je behield je oude SIM. Met de nieuwere toestellen heb ik iedere keer mijn sim met een malletje moeten bijknippen. 

Nu ik en ook mijn vrouw zijn overgestapt op een ander toestel vertonen de verknipte SIMkaarten kuren.

Het kan niet komen door het knippen, want ze hebben jaren op het kleinste formaat gewerkt.

Nu hebben mijn vrouw en ik allebeid een nieuwe SIM kaart besteld waarvoor wij 15 euro p.st. moeten betalen. Raar eigenlijk want iedere nieuwe abonnee krijgt een nieuwe SIMkaart en wij hebben er nog nooit één gehad van Simpel.

icon

Beste antwoord door Damien 18 July 2023, 13:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @John48th 

 

Welkom op onze community!

 

Je kan via onze klantenservice iedere 2 jaar gratis een nieuwe simkaart aanvragen. In de app is deze optie er inderdaad niet. Je kan dus het beste even contact opnemen met ons, dan kunnen we jouw simkaarten alsnog achteraf vergoeden. Als je ons belt kan je refereren naar referentienummer: Ti2340525. Dan maken mijn collega's het meteen in orde.

 

Een hele fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer