Skip to main content

Bij aanschaf van mijn telefoon, is er een naam /mailadres aan mijn telefoon gekoppeld die nu iedere keer in het scherm komt als ik iemand bel. Hoe kan ik dit wijzigen?

Hi ​@Monique Karsten  

Ik geloof dat je je vergist. Het werkt bij mijn weten anders. Maar vertel eerst eens om welke telefoon het gaat, merk en type.. 

Hi ​@Monique Karsten en excuses voor de verlate reactie!

Dit kan mogelijk te maken hebben met hoe je contacten/nummers staan opgeslagen op je toestel. Als je een nummer opslaat in het toestel, dan kan je ook vaak een e-mailadres koppelen aan het contact. 

Ik kan dan even aanraden om je contacten en/of de instellingen na te lopen, waarbij je dit in het scherm ziet staan als je naar ze belt. 

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

Hi ​@Chantal L.S. en ​@Monique Karsten 

Goedemorgen dames. 

Chantal sorry maar jouw antwoord klopt helaas niet. En wat je schrijft heeft met iets totaal anders te maken dan wat er in de telefoon van ​@Monique Karsten als emailadres staat. Monique heeft een nieuwe telefoon dus standaard staan haar contacten niet in de telefoon en komen die zo ook niet standaard erin te staan na activatie van de telefoon. 

Daarvoor zijn er een aantal handige methodes. Oftewel, er leiden meer wegen naar Rome. 

@Monique Karsten wil je een beter beeld krijgen? Laat maar weten.

Fijne feestdagen allebei 

Reageer