Skip to main content
Beantwoord

Ik ervaar Slecht bereik in Hierden (bij Harderwijk, Veluwe)

  • 17 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Marco77

Beste mensen,

Sinds een paar weken bel ik dagelijks met Simpel vanaf mijn woonadres in Hierden. Maar ik heb binnenin huis nauwelijks bereik.  Na een minuut valt mijn deel van het gesprek uit en hoor ik steevast aan de andere kant van de lijn: hallo, ben je daar nog? Ruis, gerommel etc. Heel vervelend. Gesprekken voer ik dus buiten, onder de carport. Niet zo handig. Heeft iemand tips? Postcodegebied is 3849. 

Gr,
Marco

 

Beste antwoord door Joachiem

Dag Marco en bedankt dat je een bericht plaatst op het forum.

Wat vervelend dat je niet optimaal kan bellen met je abonnement.Om te onderzoeken of er een netwerk storing of dekkingsprobleem is hebben wij de nieuwe adresgegevens nodig.

Ik raad je aan om het nieuwe adres door te geven via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Onder het kopje ''persoonlijke instellingen'' kun je deze wijziging doorvoeren.

Zodra je dit gedaan hebt wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat wij de dekking kunnen controleren en het probleem verder kunnen onderzoeken.

Groetjes Joachiem

Bekijk origineel

4 reacties

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 354 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2019

Dag Marco en bedankt dat je een bericht plaatst op het forum.

Wat vervelend dat je niet optimaal kan bellen met je abonnement.Om te onderzoeken of er een netwerk storing of dekkingsprobleem is hebben wij de nieuwe adresgegevens nodig.

Ik raad je aan om het nieuwe adres door te geven via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Onder het kopje ''persoonlijke instellingen'' kun je deze wijziging doorvoeren.

Zodra je dit gedaan hebt wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat wij de dekking kunnen controleren en het probleem verder kunnen onderzoeken.

Groetjes Joachiem


Marco77
  • Auteur
  • Lezer
  • 2 reacties
  • 22 oktober 2019

Beste Joachiem,

 

Er is geen sprake van een nieuw adres. Waaruit concludeer je dat?

 

Marco


Marco77
  • Auteur
  • Lezer
  • 2 reacties
  • 22 oktober 2019

Het is 2G en zo nu en dan 1 streepje bereik…

 


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 354 reacties
  • 24 oktober 2019

@Marco77 als je nog steeds problemen ervaart met je bereik op je adres die bij ons ook bekend is dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice.

Zij kunnen een stappenplan met je doorlopen om uiteindelijk tot een oplossing te komen.

Groetjes Joachiem


Reageer