Beantwoord
weinig tot geen bereik
Gisteren heb ik mijn nieuwe abonnement bij Simpel geactiveerd, echter, sindsdien heb ik weinig tot geen bereik. Als ik dan bel dan verdwijnt na 5 minuten de langzaam het signaal en ben ik mijn contact kwijt.
Ik snap dat het voordelige abonnementen zijn, echter, je moet toch minimaal kunnen bellen.........
Volgens de site van Simpel zou ik perfecte ontvangst moeten hebben, echter, in het echt is dit niet zo.
Kan iemand mij zeggen hoe het zit met dekking in Gelderland of wat zou ik nog meer kunnen doen om mijn telefoon gewoon te kunnen gebruiken? Twee zonder ontvangst is niet de bedoeling. Ik hoor graag.
Ik snap dat het voordelige abonnementen zijn, echter, je moet toch minimaal kunnen bellen.........
Volgens de site van Simpel zou ik perfecte ontvangst moeten hebben, echter, in het echt is dit niet zo.
Kan iemand mij zeggen hoe het zit met dekking in Gelderland of wat zou ik nog meer kunnen doen om mijn telefoon gewoon te kunnen gebruiken? Twee zonder ontvangst is niet de bedoeling. Ik hoor graag.
Beste antwoord door Astrid
Wat vervelend dat je een slecht bereik ervaart!
Heb je contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen je hierin ondersteunen en een stappenplan met je doorlopen om na te gaan waarom je niet kan bellen. Wat kan helpen is je simkaart in een ander toestel doen om te kijken of je dan wel kan bellen. Neem de uitkomst hiervan mee tijdens je gesprek met onze klantenservice.
Laat je weten of het gelukt is?
Groet, Astrid
Bekijk origineelHeb je contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen je hierin ondersteunen en een stappenplan met je doorlopen om na te gaan waarom je niet kan bellen. Wat kan helpen is je simkaart in een ander toestel doen om te kijken of je dan wel kan bellen. Neem de uitkomst hiervan mee tijdens je gesprek met onze klantenservice.
Laat je weten of het gelukt is?
Groet, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.