Ik kan geen SMS ontvangen van 1 specifieke app. Tinder. Deze vereist bi het inloggen een verificatie code op mijn mobiel. Als ik mijn nummer invoer om de verificatie sms te ontvangen dan komt deze NOOIT aan. Ik heb geprobeerd of deze met een nummer van een andere telefoonmaatschappij wel werkt EN zowaar dan doet hij het! Dit probleem is eind vorige week begonnen. Ik had NOOIT problemen met de verificatie SMS niet ontvangen tot vorige week, opeens van het ene op het andere moment niets meer! Ik heb er met hun veel contact over gehad en bij apple, want ik gebruik de XS. Maar ik denk dat ze mijn berichtjes hierover zat zijn en dan zeggen ze dat het door de telefoonmaatschappij komt, want deze zou misschien niet ondersteunt zijn ?!?!
Ik ontvang geen verificatiecode per sms.
Beste antwoord door Anonymous
Hi
Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden.
Onhandig dat je geen verificatiecodes per sms ontvangt.
De sms-berichten komen echter vanuit een ander netwerk en gaan niet via het netwerk van T-Mobile/Simpel. Soms worden berichten zelfs via een buitenlands netwerk gerouteerd en afgeleverd op je toestel. Omdat dit over vele platformen gaat, kan het zijn dat een verzendende partij denkt dat het nummer nog op een ander netwerk zit, of kan door andere redenen niet afgeleverd worden.
Aangezien de service niet door Simpel wordt afgehandeld kunnen wij dit niet verder onderzoeken. Je kan daarom het beste nogmaals even contact opnemen met de verzendende partij die verantwoordelijk is om het sms bericht af te leveren. Zij kunnen namelijk onderzoeken waarom een bericht niet afgeleverd kan worden.
Succes!
Groet,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.