Skip to main content
Beantwoord

Telefoongesprek wordt tijdens gesprek spontaan afgebroken

• 5 februari 2025
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

De laatste paar maanden gebeurt het met regelmaat dat tijdens het bellen de verbinding spontaan wordt verbroken. Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid Simpel als provider en OnePlus als telefoon. Kan Simpel een check doen of dit probleem aan haar netwerk ligt of aan mijn telefoon?

Beste antwoord door Chantal L.S.

Hi! ​@TdLaat

Staat bij de instellingen van je toestel, VoLTE (bellen via 4G) aan? Mocht dit al aanstaan, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen, zodat we met je meekunnen kijken in het systeem. We kunnen dan ook gelijk de dekking voor je controleren.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 92 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025

Hi! ​@TdLaat

Staat bij de instellingen van je toestel, VoLTE (bellen via 4G) aan? Mocht dit al aanstaan, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen, zodat we met je meekunnen kijken in het systeem. We kunnen dan ook gelijk de dekking voor je controleren.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

• Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 5 februari 2025

Beste Chantal,

Dank voor je reactie. VolTE staat aan en voorkeursnetwerktype staat op automatisch.

Mvrgr Theo 

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 25 reacties
  • 6 februari 2025

Beste ​@TdLaat,

Heel erg graag gedaan. Is het mogelijk om contact met ons op te nemen, zodat we met je meekunnen kijken in het systeem. We kunnen dan ook gelijk de dekking voor je controleren. Je kan contact opnemen op verschillende manieren, https://www.simpel.nl/klantenservice/contact.

Groet,

Renaat

Reageer