Beantwoord
Bellen en sms-en zonder internet abo.
Beste mensen,
Omdat ik mijn smartphone de deur uit heb gedaan (te stralingsgevoelig en straks met die 5G wordt dat een grote ramp!), ben ik overgestapt naar een simpel telefoontje voor alleen bellen en sms-en.
Heeft Simpel daar ook een abonnement voor? Of moet daar altijd een internetbundel(tje) bij/ Die heb ik namelijk liever niet, want ik gebruik internet uitsluitend op mijn laptop.
Ik hoor heel graag een reactie.
Fijne avond verder!
Warme groet,
Frea
Omdat ik mijn smartphone de deur uit heb gedaan (te stralingsgevoelig en straks met die 5G wordt dat een grote ramp!), ben ik overgestapt naar een simpel telefoontje voor alleen bellen en sms-en.
Heeft Simpel daar ook een abonnement voor? Of moet daar altijd een internetbundel(tje) bij/ Die heb ik namelijk liever niet, want ik gebruik internet uitsluitend op mijn laptop.
Ik hoor heel graag een reactie.
Fijne avond verder!
Warme groet,
Frea
Beste antwoord door Snowboard
Hi Frea,
Het is eigenlijk heel eenvoudig. Alle abonnementen zijn inclusief internet. Heb je een telefoon waarmee je uitsluitend kunt bellen en sms dan gebruik je uitsluitend die onderdelen.
Bedenk wel dat T-Mobile er voor heeft gekozen eind 2020 (15 november) geen 2G meer door te geven.
Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk.
Controleer op Vaarwel 2G | T-Mobile of je toestel dan nog zal werken via dat netwerk wil ik je adviseren.
Groet,
Snowboard.
Bekijk origineelHet is eigenlijk heel eenvoudig. Alle abonnementen zijn inclusief internet. Heb je een telefoon waarmee je uitsluitend kunt bellen en sms dan gebruik je uitsluitend die onderdelen.
Bedenk wel dat T-Mobile er voor heeft gekozen eind 2020 (15 november) geen 2G meer door te geven.
Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk.
Controleer op Vaarwel 2G | T-Mobile of je toestel dan nog zal werken via dat netwerk wil ik je adviseren.
Groet,
Snowboard.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.