Beantwoord
Als ik iemand bel horen ze mij niet.
Als ik iemand bel horen ze mij niet. Als ik gebeld wordt dan werkt het wel goed.
Beste antwoord door Sanne
Hallo!
Problemen met bellen is natuurlijk heel vervelend, en lastig om 1 antwoord op beide te geven. Waar je mee kan beginnen is de simkaart in een andere telefoon plaatsen en proberen te bellen en gebeld te worden. Is het in de andere telefoon hetzelfde, of kan hier wel normaal gebeld worden? Dit geeft al veel informatie over de waarschijnlijke oorzaak van de situatie.
Ook kan je kijken naar de dekking in de omgeving waar je op dat moment bent, via onze dekkingskaart. Ben je net een keer op een locatie met verminderde of slechte dekking, dan is dit de oorzaak
@PhilE , als ik het zo lees kan zowel jij als jouw moeder jouw vader niet bereiken. Heeft jouw vader ook Simpel of ervaart hij ook problemen met bellen?
Werkt bellen nog niet? Dan kijken we graag verder. Kan je contact met ons opnemen?
Bekijk origineelProblemen met bellen is natuurlijk heel vervelend, en lastig om 1 antwoord op beide te geven. Waar je mee kan beginnen is de simkaart in een andere telefoon plaatsen en proberen te bellen en gebeld te worden. Is het in de andere telefoon hetzelfde, of kan hier wel normaal gebeld worden? Dit geeft al veel informatie over de waarschijnlijke oorzaak van de situatie.
Ook kan je kijken naar de dekking in de omgeving waar je op dat moment bent, via onze dekkingskaart. Ben je net een keer op een locatie met verminderde of slechte dekking, dan is dit de oorzaak
Werkt bellen nog niet? Dan kijken we graag verder. Kan je contact met ons opnemen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.