Skip to main content
Beantwoord

abonement verlengen


Forum|alt.badge.img

Gisteren heb ik mijn abonnement verlengd, hoe zit dat met de bedenktijd?

Mijn abonnement is vandaag meeten ingegaan en vandaag hebben jullie betere actie? Het is echt niet leuk 

Beste antwoord door Mila

Hi @FransM1955,

Wat leuk dat je hebt verlengd en welkom op onze Community! 

Je kan contact opnemen met de klantenservice zodat we samen naar de verlenging kunnen kijken. Wij wijzigen de deals regelmatig, waardoor het weleens kan voorkomen dat je net te laat/vroeg bent bij het verlengen. 

@frankske, ik heb in een ander topic gereageerd op jouw verzoek en verwijs jou ook door naar onze contactpagina.

Succes!

Groet,

Mila 

Bekijk origineel

3 reacties

  • Starter
  • 7 reacties
  • 11 juli 2022

Inderdaad , ik zit met hetzelfde ongemak , ga ervan uit dat ze het rechtzetten/aanpassen . Je kan het immers annuleren binnen 14 dgn. Ga ervan uit dat ze liever geen klanten kwijt raken😇


Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2022

Hi @FransM1955,

Wat leuk dat je hebt verlengd en welkom op onze Community! 

Je kan contact opnemen met de klantenservice zodat we samen naar de verlenging kunnen kijken. Wij wijzigen de deals regelmatig, waardoor het weleens kan voorkomen dat je net te laat/vroeg bent bij het verlengen. 

@frankske, ik heb in een ander topic gereageerd op jouw verzoek en verwijs jou ook door naar onze contactpagina.

Succes!

Groet,

Mila 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 13 juli 2022

Hallo

Bedankt voor de antwoorden.Het is opgelost en geregeld 


Reageer