Skip to main content
Beantwoord

bellen naar vast 902 nummer in Spanje

  • 3 februari 2023
  • 5 reacties
  • 292 Bekeken

Goedendag, 

ik probeer een 902 nummer in Spanje te bellen (+34 902 887 060) maar de verbinding wordt steeds verbroken door Simpel, zonder dat de telefoon overgaat. Het is een officieel nummer van de regering daar. Andere Spaanse, normale nummers, kan ik wel bellen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit nummer wel kan bellen?

Dank voor de tips.

Beste antwoord door Charlie

Goedemiddag @Ralf Boon,

 

Vervelend dat je het telefoonnummer niet kunt bellen! 

 

Op de community is het lastig jouw gegevens erbij te zoeken. Ik wil je daarom vragen ons te contacteren, zodat we je hierbij verder kunnen helpen! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

5 reacties

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2023

Goedemiddag @Ralf Boon,

 

Vervelend dat je het telefoonnummer niet kunt bellen! 

 

Op de community is het lastig jouw gegevens erbij te zoeken. Ik wil je daarom vragen ons te contacteren, zodat we je hierbij verder kunnen helpen! 

 

Groet, Charlie

Simpel


  • 0 reacties
  • 7 februari 2023

Hier idem dito naar hetzelfde nr. (DGT = Spaanse RDW) wat volgens hun website mogelijk zou moeten zijn:

 

 


  • Auteur
  • Lezer
  • 2 reacties
  • 7 februari 2023

@RonaldV : ik heb contact gehad met de klantenservice, maar zij konden me ook geen oplossing bieden. Mocht jij wel een oplossing hebben, zou je dat dan aub willen delen?


  • 0 reacties
  • 7 februari 2023

@Ralf Boon Ik heb de miDGT app geïnstalleerd en heb kunnen regelen wat ik moest doen. Ik denk dat deze 902-nrs. alleen met een spaans simkaartje gebeld kunnen worden.

De ‘hulp’ van Simpel via Whatsapp is abominabel slecht. Na elk antwoord op hun vraag duurt het zo'n 50 (vijftig!) minuten voordat je weer antwoord krijgt. Dan krijg je het antwoord of het met 0034 i.p.v. +34 wel lukt. Hopeloos. Ik vroeg of ze zelf even konden bellen naar dit nr. maar dat kunnen niet. Of er meer mensen met dit probleem zijn, vroegen ze. Dus hier op hun eigen site kijken, doen ze ook niet. Te triest voor woorden deze 'klantenservice’.


  • Auteur
  • Lezer
  • 2 reacties
  • 7 februari 2023

Dankjewel, voor mij gaat het om iets anders, maar ik zoek wel een manier om dit op te lossen!


Reageer