Goedemiddag,
Zelf heb ik thuis een VPN server. Via wifi (buiten huis) kan ik verbinding maken met de server.
Via de 4G verbinding lukt dit niet, heeft iemand enig idee of dit aan Simpel ligt? Zo ja, wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt!
Beantwoord
Geen VPN verbinding mogelijk over 4G
Beste antwoord door Tess
Hi Marijn!
Welkom op onze community :)
Wanneer je geen mobiel netwerk thuis krijgt raad ik allereerst aan om de dekking in je omgeving te controleren.
Via onze dekkingskaart kun je dit gemakkelijk nagaan.
Mocht je hier een storing ontdekken kan het zijn dat er in je omgeving word gewerkt aan het netwerk.
Wanneer je niets van een storing of dekkingsprobleem ontdekt kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's helpen je dan graag verder.
Groetjes, Tess
Bekijk origineelWelkom op onze community :)
Wanneer je geen mobiel netwerk thuis krijgt raad ik allereerst aan om de dekking in je omgeving te controleren.
Via onze dekkingskaart kun je dit gemakkelijk nagaan.
Mocht je hier een storing ontdekken kan het zijn dat er in je omgeving word gewerkt aan het netwerk.
Wanneer je niets van een storing of dekkingsprobleem ontdekt kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's helpen je dan graag verder.
Groetjes, Tess
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.