Beantwoord
Ineens een ongeldige simkaart?
Beste antwoord door Joachiem
Hi!
Vervelend dat je simkaart ineens niet werkt. Dit kan diverse oorzaken hebben. Heb je je simkaart al in een andere telefoon getest? Wat geeft hij daar in aan? Een simkaart kan jaren meegaan maar ook eerder de geest geven, het kan zomaar zijn dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Graag doen we enig onderzoek zodat we met enige zekerheid kunnen zeggen dat het aan de simkaart ligt. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice die enkele stappen met je door kunnen nemen om dichter bij de oplossing te komen. Geef aan hen je bevindingen door met de simkaart test (cross check).
Groetjes Joachiem
Bekijk origineelVervelend dat je simkaart ineens niet werkt. Dit kan diverse oorzaken hebben. Heb je je simkaart al in een andere telefoon getest? Wat geeft hij daar in aan? Een simkaart kan jaren meegaan maar ook eerder de geest geven, het kan zomaar zijn dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Graag doen we enig onderzoek zodat we met enige zekerheid kunnen zeggen dat het aan de simkaart ligt. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice die enkele stappen met je door kunnen nemen om dichter bij de oplossing te komen. Geef aan hen je bevindingen door met de simkaart test (cross check).
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.