Beantwoord
abonnement verlenging met kleinere bundel
Mijn abo mag ik gaan verlengen van Simpel met een leuke aanbieding met 2 maanden gratis erbij.
Alleen het internet van 5 gb word ineens 4 gb wat ik eigenlijk wel nodig heb.
Je kan wel 7.00 euro extra gaan betalen voor 1000 mb.Maar daar zit ik niet op te wachten.
Zijn er nog meer mensen met deze ervaring.
Hoor het graag............
Alleen het internet van 5 gb word ineens 4 gb wat ik eigenlijk wel nodig heb.
Je kan wel 7.00 euro extra gaan betalen voor 1000 mb.Maar daar zit ik niet op te wachten.
Zijn er nog meer mensen met deze ervaring.
Hoor het graag............
Beste antwoord door Sanne
Hi,
Welkom op de community! Wij hebben nu de Most Wanted deals, met onder andere de actiebundel met 4 GB internet.
Het kan zijn dat je nu gebruikt maakt van een bundel met 5 GB internet. Als je tevreden bent met de huidige bundel kan je jouw abonnement laten lopen zoals deze is. Loopt het contract af, dan blijf je hetzelfde betalen als tijdens het contract.
Misschien heeft de volgende actie wel een interessante bundel voor jou erbij zitten.
Groet, Sanne
Bekijk origineelWelkom op de community! Wij hebben nu de Most Wanted deals, met onder andere de actiebundel met 4 GB internet.
Het kan zijn dat je nu gebruikt maakt van een bundel met 5 GB internet. Als je tevreden bent met de huidige bundel kan je jouw abonnement laten lopen zoals deze is. Loopt het contract af, dan blijf je hetzelfde betalen als tijdens het contract.
Misschien heeft de volgende actie wel een interessante bundel voor jou erbij zitten.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.