Skip to main content
Beantwoord

Ik ontvang geen Email voor Mijn Simpel

  • 18 juli 2020
  • 1 reactie
  • 348 Bekeken

haydar

Ik ontvang geen e-mail om het account te activeren

Beste antwoord door Houscouss

Hoi @haydar,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat het niet lukt om je Mijn Simpel account aan te maken. In deze topic wordt een soortgelijke vraag beantwoord. Uiteraard kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice mocht je hier niet mee verder komen.

Groetjes,

Houssam

Bekijk origineel

1 reactie

Houscouss
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-medewerker
  • 236 reacties
  • Antwoord
  • 20 juli 2020

Hoi @haydar,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat het niet lukt om je Mijn Simpel account aan te maken. In deze topic wordt een soortgelijke vraag beantwoord. Uiteraard kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice mocht je hier niet mee verder komen.

Groetjes,

Houssam


Reageer