Skip to main content
Beantwoord

Heb al lang betaald januari jullie blijven herrineringen sturen wordt er gek van

  • 28 februari 2019
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

Jol
Forum|alt.badge.img
Nota januari is betaald en afgeschreven op 09-01-2019 krijg net weer we gaan u blokkeren reageer steeds op die mails maar er gebeurd niets.

Beste antwoord door Robert

Hi,

Vanaf de community heb ik geen inzage in je facturen of andere klantgegevens. Maar, als de factuur automatisch is afgeschreven en je die incasso niet gestorneerd hebt zou er geen herinnering moeten komen.
Mocht je de automatische incasso gestorneerd hebben en daarna zelf handmatig de betaling gedaan via internetbankieren, dan kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Het kan zo zijn dat we de betaling wel binnen hebben maar deze niet automatisch gekoppeld is aan de factuur omdat het geen automatische incasso betreft.
Als je een betaalbewijs opstuurt zouden we de betaling aan de hand van dat betaalbewijs terug kunnen vinden en dan kunnen koppelen aan de openstaande factuur. ;)

Groeten, Robert
Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-medewerker
  • 70 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2019
Hi,

Vanaf de community heb ik geen inzage in je facturen of andere klantgegevens. Maar, als de factuur automatisch is afgeschreven en je die incasso niet gestorneerd hebt zou er geen herinnering moeten komen.
Mocht je de automatische incasso gestorneerd hebben en daarna zelf handmatig de betaling gedaan via internetbankieren, dan kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Het kan zo zijn dat we de betaling wel binnen hebben maar deze niet automatisch gekoppeld is aan de factuur omdat het geen automatische incasso betreft.
Als je een betaalbewijs opstuurt zouden we de betaling aan de hand van dat betaalbewijs terug kunnen vinden en dan kunnen koppelen aan de openstaande factuur. ;)

Groeten, Robert

Reageer