Skip to main content
Beantwoord

E sim kaart verwijderd nu geen verbinding meer fysieke

• November 13, 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Zoë Bakker

Mijn fysieke simkaart had steeds problemen. Ik zit momenteel in het buitenland en heb sinds een tijdje problemen met mijn fysieke simkaart. Hij vergrendeld steeds of vindt hem niet. Ik dacht slim te zijn en een E sim te kopen….  Ik had hem aangeschaft en zag toen dat mijn fysieke kaart geen service had. Ik heb toen de E sim weer verwijderd. Niet slim want nu vindt mijn fysieke kaart helemaal geen verbinding meer. Is hier een oplossing voor of heb ik gewoon pech

Beste antwoord door Raveena

Hoi ​@Zoë Bakker , 

Bedankt voor je bericht en voor de uitleg van je situatie. Ik begrijp dat het erg vervelend is om in het buitenland zonder goede verbinding te zitten.

Helaas kunnen wij geen fysieke simkaart naar het buitenland versturen. Als je toch bereikbaar wilt zijn, raden we je aan om een lokale simkaart aan te schaffen bij een provider in het land waar je nu verblijft. Daarmee kun je direct weer gebruikmaken van mobiele diensten.

Zodra je terug in Nederland bent, kunnen we uiteraard een vervangende simkaart voor je regelen zodat je je Simpel-abonnement weer kunt gebruiken zoals je gewend bent.

We begrijpen dat dit niet de oplossing is die je had gehoopt, maar op deze manier kun je in ieder geval tijdelijk bereikbaar blijven.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Hoi ​@Zoë Bakker , 

Bedankt voor je bericht en voor de uitleg van je situatie. Ik begrijp dat het erg vervelend is om in het buitenland zonder goede verbinding te zitten.

Helaas kunnen wij geen fysieke simkaart naar het buitenland versturen. Als je toch bereikbaar wilt zijn, raden we je aan om een lokale simkaart aan te schaffen bij een provider in het land waar je nu verblijft. Daarmee kun je direct weer gebruikmaken van mobiele diensten.

Zodra je terug in Nederland bent, kunnen we uiteraard een vervangende simkaart voor je regelen zodat je je Simpel-abonnement weer kunt gebruiken zoals je gewend bent.

We begrijpen dat dit niet de oplossing is die je had gehoopt, maar op deze manier kun je in ieder geval tijdelijk bereikbaar blijven.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel