Skip to main content
Beantwoord

nieuw contract met nummer behoud

  • 19 november 2019
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

SVorst

hallo Simpel.nl,

Ik vraag me af waarom mijn abonnement pas 19 december in kan gaan als hij op 3 december al verlopen is bij tmobile???

 

hoop hem eerder te kunnen gebruiken!

 

met vriendelijke groet,

Scott Vorst

Beste antwoord door Youp

Hallo @SVorst,

 

Welkom op onze community en hartstikke leuk dat je klant bent geworden bij Simpel!

 

Als je je nummer mee wil nemen naar Simpel, zeggen wij je huidige abonnement voor je op. We vragen nummerbehoud aan voor de eerst mogelijke datum waarop je bij je huidige aanbieder weg mag. De opzegtermijn is meestal 30 dagen. 

 

Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement!

 

Groet,

 

Youp

Bekijk origineel

1 reactie

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • 191 reacties
  • Antwoord
  • 21 november 2019

Hallo @SVorst,

 

Welkom op onze community en hartstikke leuk dat je klant bent geworden bij Simpel!

 

Als je je nummer mee wil nemen naar Simpel, zeggen wij je huidige abonnement voor je op. We vragen nummerbehoud aan voor de eerst mogelijke datum waarop je bij je huidige aanbieder weg mag. De opzegtermijn is meestal 30 dagen. 

 

Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement!

 

Groet,

 

Youp


Reageer