Beantwoord
Overstap, aansluitkosten en klantenservice?
Hoi,
Ik wil overstappen naar Simpel voor een nieuw simonly abonnement van 10 euro (6 maanden 1 euro).
Wat zijn echter de overstap en aansluitkosten? Tele2 wil mij binnen houden door ook naar 10 euro te gaan, en zegt dat administratie is 20 euro, trager I-snelheid en 'slechte' klantenservice en misschien nog meer...…………………..Heeft iemand ervaring met deze overstap?
Ik wil overstappen naar Simpel voor een nieuw simonly abonnement van 10 euro (6 maanden 1 euro).
Wat zijn echter de overstap en aansluitkosten? Tele2 wil mij binnen houden door ook naar 10 euro te gaan, en zegt dat administratie is 20 euro, trager I-snelheid en 'slechte' klantenservice en misschien nog meer...…………………..Heeft iemand ervaring met deze overstap?
Beste antwoord door Esmee
Wow, dat heeft Tele2 niet goed begrepen! Ik vraag me af wat ze nog meer niet goed begrepen hebben. 😉 Bij Simpel krijg je gratis razendsnelle 4G-internetsnelheid en onze klanten geven ons gemiddeld een 9,1! Veel blije overstappers dus. Ik raad je aan eens te gaan kijken wat onze klanten over ons zeggen op Trustpilot. 😁
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.